close
   su m 問我 : 你倆個係唔係嗌交?
 
    點講?我話。
 
    佢同你講廣東話或係普通話,近來講得少窩。
    
   無知怎講,
   我係你眼中既奇人,若然,su m就係奇人中既奇人。
  
 
你倆個都話我睏的少,三個鐘、四個鐘,
頭痛有左個月,
今日連醫師都話我要小心點。
係阿,我要改下,
首先,
宜家你倆個都不得日日拉我煲話粥,
十月我真真真好忙,
唔想睇我又病左就休息一個月,
我應承,忙晒左會考慮上你屋企,
到時,你倆想點講,講幾耐都隨便,
就醬~
SUm我會同佢講~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    teresahou 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()